+strona główna     +dodaj do ulubionych    Riesengebirge Dziś są imieniny: Hanny, Klementyny, Łukasza
Karkonosze  -  noclegi, kwatery, agroturystyka, mapa

        Pasma górskie
Rudawy Janowickie
Lokalni producenci siłą Karkonoszy
Skocznie narciarskie w Karkonoszach

Fotki z lotu ptaka
     LINKI
Karpacz kwatery
Polanica Zdrój
Karpacz noclegi
Karpacz kwatery
Agroturystyka
szklarska poręba
jelenia góra ogłoszenia
Zakopane
Zakopane, polen

Online: (1)

Imprezy

Kalendarium imprez Karkonosze

2. Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych
miejsce: BWA, ul. Długa 1, Jelenia Góra
organizator: BWA, Miasto Jelenia Góra
Impreza odbywa się :2017, w miesiąc (u)(ach): Kwiecień Maj Czerwiec
W dniach : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Znaki są jednym z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak sylaby czy litery graficznego języka. Znaki przekazują różnorodne informacje i wartości, nadają sens i komunikują znaczenia. Znaki to nie tylko estetyczny kod, za pomocą którego komunikujemy informacje, ale również język wyrażający emocje, daną tożsamość czy światopogląd. Znaki są jak soczewka, w której odbija się historia jednostek, społeczeństwa czy kraju.
Pierwsza próba pokazania fenomenu i roli znaku graficznego w Polsce została podjęta 1969 roku w ramach Pierwszej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych, na której znalazły się ikoniczne projekty z lat 1945-1969.
Prezentowana w BWA druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych rekonstruuje legendarną wystawę z 1969 roku, prezentuje także najnowsze dokonania polskich projektantów z lat 2000-2015. Jest to pierwsza od prawie 50 lat prezentacja współczesnych polskich znaków i identyfikacji. W przeciwieństwie do lat 60., nowoczesny język komunikacji wizualnej to już nie tylko znaki graficzne, ale rozbudowane projekty na które składają się działania z typografią, formatami,  kształtami czy kolorem. Wiele projektów jest częścią systemów brandingowych czy skomplikowanych strategii marketingowych.
Komisarze wystawy: Patryk Hardziej, Rene Wawrzkiewicz.
Wystawę zrealizowano dzięki pomocy finansowej Miasta Jelenia Góra.